Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Sogovornika sta tokrat Mirela Zupančič, vodja znamke MOON, Porsche Slovenija, in Boštjan Sukič, strateški direktor naročnikov, PM, poslovni mediji.

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

MZ: Apple.

BS: Apple.

Prosecco ali rosé?

MZ: Rosé.

BS: Prosecco.

Cubo ali As?

MZ: Piknik s sodelavci.

BS: Nič od tega. Raje imam bolj domače gostilne.

Kindle ali tiskana knjiga?

MZ: Tiskana knjiga.

BS: Kaj je že to Kindle?

Netflix ali HBO?

MZ: Netflix.

BS: Netflix.

Siol.net ali 24ur.com?

MZ: Siol.net.

BS: N1 in MMC.

Radio Center ali Radio 1?

MZ: Podkast.

BS: FM4.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

MZ: Konferenca v živo.

BS: Zagotovo v živo.

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

MZ: Nike in Air Jordan.

BS: MoonSwatch.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

MZ: »Bring back the energy« za Volkswagen.

BS: Težko rečem, katera, ker mi nobena ni ostala v spominu.

Oglas, ki mi pride na pamet:

MZ: »Če bi midva se kdaj srečala« za Škodo Slovenija.

BS: Zelena Poli.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

MZ: Škoda Slovenija, A1.

BS: Nike, od slovenskih pa Lesnina.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #516.

Intervju

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Naši avtorji